Una gran capçalera

Un bon subtítol

Una bona forma de captar l'atenció del seu lector es explicar-li una història. Tot el que es consideri escriure pot explicar-se com una història.

Les grans històries tenen personalitat. Considera explicar una història que brindi personalitat. Escriure una història amb personalitat pels clients potencials ajudarà a crear una connexió. Això es nota amb petits detalls amb paraules peculiars o frases. Escriu des del teu punt de vista, no des de l'experiència d'algú més.

Les històries grandioses són per a tots, a pesar que només estan escrites per una persona. Si escrius pensant en una audiència molt amplia, la teva historia sonarà falsa i serà dèbil. Ningú s'interessarà en ella. Escriu per una persona. Si és genuïna per una, serà genuïna per la resta.

Primera característica

Expliqui quin és el valor pel
client d'aquesta característica

Segona característica

Escrigui que desitja conèixer el client,
no el que vulgui mostar.

Tercera característica

Una petita explicació d'aquesta gran
característica, en paraules clares.